سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خانواده سید محمد خاتمی از تهران، انگلیس و آمریکا در ویلایی در ترکیه گرد هم آمدند.

                                  
به گزارش جهان به نقل از  مشرق، خانواده سید محمد خاتمی، عاشورا و تاسوعای امسال را ویلایی در ترکیه گذراندند.
زهره صادقی همسر و سیدعماد پسر خاتمی سه شنبه 23 آذر ( 8 محرم) سال جاری عازم ترکیه شده و لیلا و نرگس دختران خاتمی نیز که به همراه همسرانشان در انگلیس و آمریکا ساکن هستند، خود را به جمع آنان در ترکیه رساندند اما از خود سید محمد خاتمی خبری نبود.
علیرغم اینکه به علت جمع بودن همه اعضای خانواده، پیش بینی میشد که سید محمد خاتمی نیز در جمع آنان در ترکیه حضور یابد، اما به دلایل نامعلومی وی حاضر به خروج از ایران نشد.
چندی پیش برخی رسانه ها از ممنوع الخروج بودن سید محمد خاتمی خبر داده بودند اما هیچ یک از مقامات این خبر را تایید یا تکذیب نکرده بود.
سفر گروهی خانواده خاتمی به ترکیه در حالی است که پیش از این اخباری از سفرهای خانوادگی فائزه هاشمی به چند کشور از جمله برزیل؛ و محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی به آلمان منتشر شده بود.


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/10/1 و ساعت 7:49 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

دیدسیاسی
عماد
آن کسی که برای انقلاب برای امام برای اسلام کار می کند به مجردی که ببیند حرف او حرکت او موجب شده است که یک جهت گیری ای علیه این اصول بوجود بیاید فوراً متنبه می شود. چرا متنبه نمی شوند؟ وقتی شنیدند که از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی -(استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی) - اسلامش حذف میشودباید به خود بیایند باید بفهمند که دارند راه را غلط میروند اشتباه میکنند باید تبرَی کنند.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 69019
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من