سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

توسط یکی از نویسندگان نشریه توقیف شده چلچراغ/

ن د"پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در برخی همایش‌های اصلاح‌طلبان شعرهایی در وصف این جریان سیاسی می‌سرود و در میتینگ‌های انتخاباتی نیز از این شعرهای بعضا طنز استفاده می‌کرد.

                                     

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه خبری آتی نیوز، یک فایل صوتی از "ن د" که به عنوان شاعر و طنزپرداز در برخی رسانه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان فعالیت دارد، منتشر شده که شامل مضامینی اهانت بار به ساحت مقدس امام زمان (عج) است.
در این فایل صوتی وی در حال قرائت شعری که ساخته خودش است ، ادبیات به دور از شان امامت در آن بکار گرفته شده است.
"ن د"پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در برخی همایش‌های اصلاح‌طلبان شعرهایی در وصف این جریان سیاسی می‌سرود و در میتینگ‌های انتخاباتی نیز از این شعرهای بعضا طنز استفاده می‌کرد.
 امروز سایتهای ضدنظام خبر دستگیری "ن د" را منتشر نموده و پس از جوسازی های کاذب و افشاگری بعض منابع خبری که آزادی وی را اعلام نمودند مجبور به تکذیب خبر خودشان مبنی بر دستگیری وی را اعلام نمودند.
 شعر سروده وی که در وصف محمدخاتمی سروده بود و یکبار هم در حضور وی قرائت شده بود بسیاری از توجهات را به سوی خود جلب کرد.
 بنا به گزارش آتی نیوز چند سال قبل در نشریه داخلی دانشگاه امیرکبیر نمایشنامه ای توهین آمیز چاپ شده بود که احساسات مردم را برانگیخته و با برخورد مناسب مسئولین آن موضوع فیصله پیدا نمود.
 حمیدیان یکی از کارشناسان دینی در این خصوص به خبرنگار آتی نیوز گفت:جا دارد مسئولین ذیربط با برخورد قاطع با این افراد جلوی جریحه دار شدن احساسات مذهبی را بگیرند چرا که اینان همانند سلمان رشدی مرتد بوده و باید با برخورد سریع و قاطع دستگاههای مسئول جلوی هرگونه اهانت های اینچنینی گرفته شود.
وی همچنین ادامه داد در آستانه ماه محرم اگر برخورد با این فرد نشود ممکن از هیئات مذهبی و مردم حسینی احساساتشان جریحه دار شده و اقداماتی را انجام دهند.


 نوشته شده توسط عماد در دوشنبه 89/9/8 و ساعت 11:43 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

دیدسیاسی
عماد
آن کسی که برای انقلاب برای امام برای اسلام کار می کند به مجردی که ببیند حرف او حرکت او موجب شده است که یک جهت گیری ای علیه این اصول بوجود بیاید فوراً متنبه می شود. چرا متنبه نمی شوند؟ وقتی شنیدند که از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی -(استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی) - اسلامش حذف میشودباید به خود بیایند باید بفهمند که دارند راه را غلط میروند اشتباه میکنند باید تبرَی کنند.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 69016
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من