سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خشم، دل حکیم را نابود می کند . و فرمود : هرکس مالک خشم خویش نباشد، مالک خرد خویش نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از طلاب و روحانیون قم:

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برخی افراد که برای رعایت پسند و عرف عمدتاً مادی دنیا و حتی برای خوش آمد استکبار، فتوا صادر می کنند افزودند: کسی فتوا داده است که تلاش صلح آمیز هسته ای ایران به خاطر اینکه مورد سوءظن قدرتهای بزرگ است مشروع نیست اما ما می گوییم استکبار غلط کرده است که به ملت ایران سوءظن دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته اگر اجتهاد افراد، براساس شیوه های رایج و صحیح حوزه ها به فتاوی متفاوت منجر شد هیچ ایرادی ندارد بلکه موجب بالندگی و پیشرفت حوزه ها خواهد بود.


 نوشته شده توسط عماد در جمعه 89/7/30 و ساعت 8:51 عصر | نظرات دیگران()

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر گفت: تفکر باند مهدی هاشمی و حسینعلی منتظری بر برخی افراد مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) حاکمیت دارد.    

حجت‌الاسلام حمید روحانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فضای حاکم در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) وجود دارد، اظهارداشت: اطلاعیه حمید انصاری در خصوص موضع‌گیری پسر حسینعلی منتظری علیه مرحوم حاج‌‌احمد در خصوص نامه یکم شهریورماه 68 نشان از خفقان داخلی این مؤسسه دارد.

وی با بیان اینکه پسر منتظری منکر این می‌شود که این نامه از امام (ره) است، تصریح‌کرد: حمید انصاری در این اطلاعیه هم راجع به روحانیت و هم به این قضیه پرداخته است؛ انصاری در این اطلاعیه منتظری را با عنوان قائم‌مقام وقت حضرت امام معرفی می‌کند که این تعبیر معنای خاصی دارد.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر به ادامه این اطلاعیه که انصاری آورده است «آنچه در خاطرات نقل شده»اشاره کرد و اینکه اگر منظور خاطرات منتظری است پس چرا نامی از وی نبرده است، متذکرشد: اگر نام منتظری با عنوان آیت‌الله آورده می‌شد از سوی مردم مورد اعتراض قرار می‌گرفت و فردی را که امام (ره) عزل کرده که آیت‌الله نیست؛ این نوع بیان انصاری نشان می‌دهد نفوذ و حاکمیت باند مهدی هاشمی و شیخ حسینعلی منتظری در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) بیش از حد تصور است.

وی با تأ‌کید بر اینکه انصاری یادآورشد: وقتی خاطرات منتظری منتشر شد انصاری تمام ماه رمضان تا صبح بیدار بود و نقد و جواب خاطرات منتظری را می‌داد و ما با خوشحالی از این عمل انصاری هیچ اقدامی را انجام ندادیم اما پس از دو سال باند مهدی هاشمی اجازه انتشار آن را به وی ندادند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه نفوذ افرادی که اکنون در دفتر و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) مربوط به امروز نیست، خاطر‌نشان کرد: در زمان خود امام (ره) و حاج احمدآقا نیز این افراد وجود داشتند اما حاج احمد به دلیل آگاهی و رشد فکری و تجربیاتی که در دوران مختلف نهضت امام (ره) کسب کرده بود با اینکه در خانه امام راحل را برکسی نمی‌بست اما در نهایت آنچه مد نظر حضرت امام بود را انجام می‌داد.

 نقل شده از رجا نیوز 


 نوشته شده توسط عماد در جمعه 89/7/30 و ساعت 8:19 عصر | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: پدر سه شهید و یک جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه سیل بنیا‌ن‌کن حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از مقام معظم رهبری، توطئه‌فتنه‌گران را باطل کرد، گفت: در برابر این سیل خروشان رفتار عده‌ای هیچ اثری ندارد؛ حتی اگر در گذشته مقام‌های بالایی هم داشته‌اند.

 

دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدا در قم

حجت‌الاسلام وکیلی بیان داشت: خدمت آقا عرض کردم که "آقاجان خانواده، چفیه شما را طلب کرده‌اند " که وقتی از محضر ایشان خداحافظی کردم و نشستم، یک چفیه از طرف آقا به ما هدیه دادند.
وی در خصوص حضور پر شور خانواده شهدای قم در دیدار با رهبر انقلاب بیان داشت: در برابر سیل بنیا‌ن‌کن حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از مقام معظم رهبری که در کشور راه افتاده است، رفتار عده‌ای اثر ندارد و مورد اعتنا هم نیست؛ حتی اگر در گذشته مقام‌های بالایی هم داشته باشند.
پدر شهیدان وکیلی ادامه داد:‌ در دوران صدر اسلام نیز خیلی‌های سیف‌الاسلام و طلحة‌الخیر بودند اما به دلیل مواضعی که اتخاذ کردند در آخر جز نامی از آنها باقی نماند؛ این افراد در نظام اسلامی ما نیز هستند اما بسیار محدود و معدودند که دیگر برای مردم شناخته شده‌اند و نزدیک یک سال است که در هر محفل و مجلسی، مردم از سران فتنه برائت می‌جویند و از آنها اعلام بیزاری می‌کننددند.

*سوگند یاد می‌کنم در راه حفظ آرمان‌های انقلاب، گوش به فرمان و مطیع رهبری باشم
به گزارش توانا، پدر شهیدان احمد، محمود و هادی وکیلی که دارای نشان ملی ایثار است، در دیدار خانواده
شهدای قم با مقام معظم رهبری با خوشا‌مدگویی به محضر رهبر انقلاب اظهار داشت: امروز خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کنار حرم حضرت معصومه (س) آمده‌اند تا با ولی‌فقیه، رهبر و محبوب خود تجدید پیمان کنند.
وی با بیان اینکه مکتب ما ادامه دهنده مکتب حسین (ع) و یارانش است، عنوان داشت: مکتب ما جمهوری اسلامی ایران است و دشمن در طول دوران عمر انقلاب اسلامی خواسته‌ تا ریشه‌هایش را سست کند.
پدر شهیدان وکیلی تصریح کرد: ریشه‌های انقلاب ما ایمان و اعتقاد مردم است که هیچ دشمنی نمی‌تواند به آن‌ رخنه کرده و این ریشه مستحکم را سست کند.
وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل جنگ نرم و سخت که دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است، هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی بر همه ما تکلیف است که با عنایت و توجه خداوند و استمداد از ائمه اطهار (ع) در مقابل هرگونه توطئه و تهدید دشمن بایستیم.
وکیلی اظهار داشت: مردم ایران و مردم شهر خون و قیام قم با حضور در صحنه، لانه عنکبوتی دشمنان را درهم می‌شکنند.
وی با اشاره به فتنه‌ سال 88 اظهار داشت: فتنه‌ اخیر کشور در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با هوشیاری و تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مردم در 9 دی و 22 بهمن رسوایی و شرمندگی را نصیب دشمن کرد.
پدر شهیدان وکیلی گفت: سوگند یاد می‌کنم که در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه امام راحل کوشا بوده و مطیع و گوش‌ به فرمان ولی‌امر مسلمین باشم.


 نوشته شده توسط عماد در جمعه 89/7/30 و ساعت 8:4 عصر | نظرات دیگران()

 

کیهان:تالار ابومازن بنیاد باران تا ساعاتی دیگر میزبان نشستی با حضور سران کفر و سران فتنه در مورد مسائل روز می باشد. خبرگزاری چیزنا مشروح این نشست را پیش بینی و تقدیم می کند:
اوباما: اون از لبنان، این هم از قم. یه بارکی بریم گم شیم دیگه! هیچ معلوم هست شما در ایران چه غلطی می کنید؟ کم پول خرج شما کردیم؟ کم از شکم مردم آمریکا زدیم، دادیم به سبزها؟
هیلاری: با این پولی که خرج این بی بخارها کرده بودیم، می توانستیم 2 تا قاره را با کودتای مخملی سوت کنیم هوا. جناب مهندس! با شما هستم ها!
مهندس:...
کوهنورد: این شوهر من حال مصاحبه ندارد؛ هیلاری جان! الان چیز جنبش سبز روی دوش من است. هر چی سؤال داری از خود من بپرس. من و اون یکی عجوزه؛ شیرین شیرینا2 تایی می خواهیم یک تکان اساسی بدهیم جنبش را.
ممد تمدن: من آمار این تکان را دارم؛ در چارچوب قانون اساسی است.
شیخ بی سواد: کلاً به شما که عرض می کنم؛ حضور مردم لبنان را زیاد جدی نگیرید. جمهوری اسلامی یک عده را با اتوبوس از ایران برده بود بیروت.
اوباما: سند هم داری؟
شیخ بی سواد:بله که سند دارم! همین که لبنانی ها به احمدی نژاد، فارسی می گفتند؛ خوش آمدید!!
هیلاری: خنگ خدا! خودت می گویی لبنانی! یک لبنانی نمی تواند فارسی صحبت کردن را یاد بگیرد؟!
کوهنورد: چون بیروت، عروس خاورمیانه است، پس لبنانی ها به مهندس داشتند خوش آمد می گفتند!!
شیخ بی سواد: مهم این است که جمهوری اسلامی یک عده را با اتوبوس از تهران به لبنان برد. کلاً به شما که عرض می کنم؛ مهندس هم قبلاً این را گفته بود.
سارکوزی: ما در پاریس با بحران سوخت روبرو هستیم، آن وقت معلوم نیست جمهوری اسلامی این همه سوخت را از کجا می آورد؟ ظاهراً در قم هم یک عده را از لبنان آورده بودند!
شیخ بی سواد: البته عده ای هم مال تهران بودند؛ از تهران رفته بودند قم. سندش هست!
اوباما: ولی شما می گفتی؛ 9 دی در آن راهپیمایی که دهان همه ما مسواک شد، عده ای را از قم به تهران آورده بودند که؟! بالاخره ما نفهمیدیم کدام شهر طرفدار جمهوری اسلامی است، کدام شهر نیست.
شیخ بی سواد: کلاً به شماکه عرض کنم؛ ...
کوهنورد: میان کلامت شکر، حالا از قم به تهران و از تهران به قم و کلاً بزرگراه تهران- قم را می شود تحمل کرد؛ از تهران به لبنان و از لبنان به قم بدجوری روی مخ است!
هیلاری: غلط نکنم اتوبوس های جمهوری اسلامی طی الارض می کنند که همچین در تمام محورهای خاورمیانه فعال است.
سارکوزی: جمهوری اسلامی کلاً در حمل و نقل جاده ای یک مقدار پیچیده و خلاف بیانیه حقوق بشر عمل می کند. حکماً بهتر است طی الارض را هم به موارد تحریمی ایران اضافه کنیم.
اوباما: تو مراقب حکومت خودت باش که سقوط نکند.
هیلاری: مرتیکه فقط به فکر هوس بازیه!
ممد تمدن: حالا شما هم همچین نفرمایید؛ نیکلا فقط یک مقدار دارد زیاده روی می کند! من که به گمانم تظاهرات کننده های پاریس را از الجزایر به فرانسه آورده بودند!
کوهنورد: این چه وضعی است؟ هیچ کس در شهر خودش بند نمی شود. با این وضعیت من رهبری جنبش را قبول نمی کنم؛ گفته باشم!
هیلاری: ایش!
شیخ بی سواد: من اخیراً نامه ای به رئیس جمهور شیلی نوشتم اما بی معرفت جوابم را نداد! فکر کنم رئیس جمهور شیلی را از آرژانتین آورده باشند! سند هم دارم!
ممد تمدن: همین که این یارو اسمش خوب بودها؛ رئیس جمهور شیلی را می گویم. همین که قصد شومی(!) درباره ات نداشته، باید ممنون باشی از روزگار!
اوباما: غلط نکنم این شیخ بی سواد نفوذی جمهوری اسلامی است! هر غلطی می کند به ضرر ما تمام می شود. آخر یکی نیست بگوید؛ تو را چه به معدن چیان شیلی؟
شیخ بی سواد: کلاً به شما که عرض می کنم؛ چو عضوی به درد آورد روزگار...، چو عضوی به درد آورد روزگار...، چی بود؟... چو عضوی به درد آورد روزگار... اصلاً به شما که عرض می کنم؛ ولش کن. تف بر تو ای روزگار!
«آرملیا- خبرنگار چیزنا»


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 10:44 عصر | نظرات دیگران()

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از جنگ مسوولین اجرایی نگذاشتند و یا نخواستند از آن روحیه رزمندگان و آمادگی‌های شورانگیز استفاده شود و به فضای بروکراسی رفتند و گفتند لباس خاکی و چفیه‌ها را جمع کنید و پیمانکاری‌ها را به همان پیمانکاری‌های طاغوتی بردند.
سردار محمدرضا نقدی در نخستین کنگره 1400 مهندس شهید دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به استقبال مردم قم از مقام معظم رهبری و همچنین استقبال اخیر از احمدی‌نژاد در لبنان اظهار داشت: استقبال‌های پرشور از مسوولان نظام به دلیل انتقال پیام اسلامی به خارج از مرزها است.

وی با بیان اینکه پیام انقلاب مبتنی بر فطرت بوده که دلها را به خود جذب می‌کند، افزود: در حالی که تما دنیا علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند، اما ما شاهدیم که هر روز عشق‌ها نسبت به این نظام بیشتر می‌شود چنانچه تمام دنیا شرایط اظهار نظر آزادانه را داشته باشند، همان عشق، شوری که در استقبال از رهبر انقلاب در قم و رئیس‌جمهورمان در لبنان وجود داشت پدید خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چنانچه مقام معظم رهبری همین امروز که بیت‌المقدس سفر کنند همان استقبالی که در قم از ایشان صورت گرفت را در آنجا نیز شاهد خواهیم بود.

وی گفت: پیام امام (ره) امروز جهانگیر شده و حاکم بر قلب‌های تمام ملت‌های جهان است.

نقدی با اشاره به خدمات مهندسان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس از جمله احداث پل‌ها، خاکریزها و سنگرها،گفت: اگر امروز می‌بینید که به راحتی خارجی‌ها را در پروژه‌های عسلویه کنار می‌گذاریم و خود می‌توانیم به راحتی آنها را انجام دهیم به دلیل ابتکارات و ابداعات شهدا در جهاد دفاع مقدس است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: البته پس از جنگ مسوولین اجرایی نگذاشتند و یا نخواستند از آن روحیه رزمندگان و آمادگی‌های شورانگیز استفاده شود و به فضای بروکراسی رفتند و گفتند لباس خاکی و چفیه‌ها را جمع کنید و پیمانکاری‌ها را به همان پیمانکاری‌های طاغوتی بردند.
نقدی ادامه داد: اما باز هم بچه‌های رزمنده تلاش کردند و نگذاشتند این روند ادامه یابد، امروز در کشور ما تونل‌های چند ده کیلومتری برای انتقال آب به وسیله متخصصان داخلی حفر می‌شود و ما از کشورهای پیشرفته در حفر تونل هستیم و این به خاطر همان شور و عشق دفاع مقدس است.
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: امروز پس از آن سال‌هایی که اجازه ندادند عشق‌های شور انگیز ارزشهای بسیجی در جامعه نقش خود را ایفا کند می‌بینیم اقشاری چون بسیج جامعه پزشکی جایگاه خود را بازیافته و خدمات ارزشمندی در عرصه پزشکی انجام می‌دهد.

 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 10:16 عصر | نظرات دیگران()

رجانیوز، در سالروز 29 مهر ماه 81 مقارن با امضای توافقنامه سعدآباد در تهران، جزییات منتشر نشده‌ای از اظهارات مقامات انگلیسی را که نتیجه بی تدبیری مسئولان وقت دیپلماسی هسته ای ایران بود، منتشرمی‌کند.


به گزارش خبرنگار ما، تونی بلر نخست وزیر وقت انگلیس که پس از تعلیق فعالیت های غنی سازی اورانیوم ایران و در سال 2004 اعلام کرده بود که میوه حمله به عراق را درجایی دیگری به‌دست آورده است، در یک جلسه خصوصی مهمانی که به افتخار او برگزار شده بود، اعلام کرد :


«میوه عراق را از دستان "حسن روحانی" - دبیر وقت شورای امنیت ملی ایران - بدست آورده است.»


                                                          


نشست خصوصی بلر و هیات دولتش


بنا بر این گزارش، اشراف امنیتی و اطلاعاتی مقامات امنیتی غربی برروی دو تن از معاونین اصلی آقای حسن روحانی خصوصا آقای سیروس ناصری -که نوارهای ویدئویی او در جلسات مختلفی که با شرکت نفتی امریکایی "هالیبرتون" در زمینه اجاره هشت دستگاه دکل حفاری نفتی فلات قاره برای یک شرکت خصوصی "کیش اورینتال" را در اختیار داشته اند- سبب شده بود که نزد سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی امریکا و انگلیس به راحتی برروی تیم مذاکراه کننده ایران تسلط داشته باشند.


تونی بلر در جلسه خصوصی اعلام کرده بود که دست ایرانی‌ها همواره در مذاکرات هسته ای از پیش باز است و عملا مذاکره کنندگان اروپایی هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه ای از روند مذاکرات هسته ای با طرف ایرانی ندارند و متونی که از قبل از جلسات در مورد موارد مطرح شده در مذاکرات تهیه می شود، بدون کم و کاست به تایید طرف ایرانی می رسد! (عکس: خواب شیرین نماینده آلمان در نشست سعدآباد که ناشی از آگاهی از نتیجه نشست بود!)


فعالیت های غنی سازی ایران که به مدت بیش از دو سال به تعلیق درآمده بود، ناشی از تحلیل های غلط و عدم درک غرب و همچنین نبود آگاهی و نداشتن بصیرت و دانش کافی از وضعیت اروپا و امریکا و توانایی های داخلی کشورمان بود، شرایطی که باعث شد روز به روز طرف های غربی به زیاده خواهی خود در ارتباط با موضوع هسته ای ایران ادامه بدهنذ.


در زمان تعلیق فعالیت های هسته ای ایران نه تنها هیچ یک از سانتریفیوژهای ایران چرخشی نداشتند بلکه مدیریت ناآگاهانه و فله ای حسن روحانی به همراه مذاکره کنندگان ارشد هسته ای ایران یعنی سیروس ناصری و حسین موسویان که بعداً به اتهام امنیتی محاکمه و محکوم شدند، شرایطی را برای کشور ایجاد کرد که در توافقنامه‌های بروکسل، پاریس و سعدآباد حتی صنایع پائین دستی هسته ای ایران که هیچگونه ارتباطی با غنی سازی اورانیوم نداشتند نیز جزو مجتمع های به تعلیق درآمده و تعطیل ایران قرار داشتند.


(عکس: جک استراو و حسن روحانی در نشست سعد آباد)


در شرایط تعلیق، دانشمندان و متخصصین ایرانی به جای برنامه ریزی بر روی توسعه و مدیریت فنی پروژه های هسته ای، باید به اوقات تعطیلی خود فکر می کردند که چگونه این اوقات را سپری کنند!


تسلط اطلاعاتی و امنیتی سرویس‌های امنیتی غربی برروی مقامات مذاکره کننده هسته ای ایرانی عملا هرگونه اقدام و تلاش ایران را برای کشاندن مذاکره کنندگان غربی به سوی درخواست های ایران را عقیم می کرد چرا که آنها به‌راحتی دست ایران را در مذاکرات هسته ای از پیش خوانده بودند، مسئله‌ای در دولت دکتر احمدی‌نژاد و تیم جدید مدیریت هسته‌ای به ویژه در مدت مسئولیت دکتر سعید جلیلی تغییر اساسی پیدا کرد و اتفاقاً یکی از عمده‌ترین مواردی که اکنون غربی‌ها در قضاوت‌های خود در مورد دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به‌کار می‌برند، نفوذناپذیری وی و برخورد از موضع قدرت در جریان مذاکرات و دیدارها است


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

تیم چند نفره‌ای که مأمور به رایزنی با بیوت برخی مراجع و علمای قم بود تا قبل از اعلام نظر نهایی رهبر انقلاب در مورد وقف دانشگاه آزاد با اخذ نظرات متنوع در زمینه ابطال قطعی وقف دانشگاه آزاد تردید ایجاد کند، در مأموریت خود ناکام ماند.


به گزارش رجانیوز، مأموریت این تیم که از حدود یک هفته قبل از اعلام نظر قطعی رهبر معظم انقلاب به‌طور جدی مشغول رایزنی برای دریافت استفتاهایی از علما و مراجع تقلید بود، با هوشیاری نهادهای مسوول متوقف شد.


در سوالاتی که این تیم برای ارائه به مراجع و اخذ استفتا در مورد وقف دانشگاه آزاد تهیه کرده بودند، موارد کلی که برای موافقت با اصل شرعی وقف لازم است، مطرح شده بوده و در مورد زوایای پنهان حقوقی اموال دانشگاه آزاد هیچ توضیح بیشتری ذکر نشده بود.


این در حالی است که هاشمی رفسنجانی نیز حدود 10 روز قبل از اعلام نظر رهبری، در سفر به مازندران به‌منظور افتتاح واحد دانشگاه آزاد بابل ادعا کرده بود که وقف دانشگاه آزاد جاری شده و کسی که بخواهد آن را برهم بزند، باید در حد خدا قدرت داشته باشد!


در عین حال، این اظهارنظر با واکنش رئیس قوه قضائیه مواجه شد و آیت‌الله لاریجانی ضمن تأکید بر اینکه وقف دانشگاه آزاد از ابتدا باطل بوده و اساساً وقفی در کار نبوده که کسی بخواهد آن را برهم بزند، این اظهارات را ناشایست و اشتباه خواند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هفته گذشته نظر نهایی خود را با توجه به مستندات کمیته فقهی- حقوقی که به سرپرستی رئیس قوه قضائیه تشکیل داده بودند، اعلام و تصریح کردند که وقف دانشگاه از نظر فقهی و حقوقی صحیح نیست.


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

 












 


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

                                                   


استقبال تاریخی و باشکوه مردم و علمای قم از رهبر انقلاب، تمام بافته‌های 2 ماه اخیر مافیای رسانه ای موسوم به «شبکه عنکبوت» را پنبه کرد.


روزنامه کیهان نوشت: اعضای این شبکه شامل رسانه هایی چون بالاترین، جرس، رادیو فردا، بی بی سی، روزنت، کلمه، سحام نیوز، نوروز، رادیو زمانه و... دهها رسانه همسو طی 2 ماه اخیر تلاش مضاعفی را به کار بستند تا با جعل خبر و دروغ پردازی چنین القا کنند که استقبال سردی در قم از رهبر انقلاب صورت خواهد گرفت. اما تمام این بافته های عنکبوتی دیروز با امواج پردامنه محبت مردم و علما در قم از هم گسیخت به نحوی که رسانه های یاد شده دیروز با وجود سپری شدن قریب 10ساعت از استقبال گرم مردم و علما، در سکوت مطلق فرو رفته و گویا «هنگ» کرده بودند. شبکه عنکبوت پس از آن هم ضمن کتمان حماسه دیروز قم، به برخی محورهای سخنان رهبر انقلاب پرداختند و متعرض صحت و سقم 2 ماه یاوه گویی خود نشدند.


در این میان سایت هایی نظیر «جرس» (ارگان خارجی فتنه گران از دفتر مدیریت لندن)، کلمه (وابسته به موسوی و طیف مشارکت)، بالاترین (صهیونیستی) و چند شبکه همسو با پررویی تمام و به خیال اینکه مخاطب دو ماه دروغ پراکنی آنها درباره پیش بینی «استقبال سرد» را فراموش کرده، به تردیدافکنی از زاویه مخالف پرداختند به این معنا که با انتشار مقاله ای به قلم یک عضو باند مهدی هاشمی (فاضل میبدی) به همراه تصویر استقبال مردم از رهبری تلاش کردند چنین القا کنند که استقبال گرم مردم از مقتدای خود، خلاف سیره امیرمؤمنان است!


این عضو باند مهدی هاشمی می نویسد «روزی حضرت علی(ع) سوار بر مرکب در حرکت بود؛ یکی از یاران در حالی که پیاده بود امام را همراهی می کرد حضرت چون کسی را در رکاب خود دید فرمود برگرد چرا که رفتن مثل تو با مثل من، فتنه برای حاکم و ذلت برای مؤمن است... پیامبر هم می فرماید بر دهان چاپلوسان و مداحان خاک بپاشید.»


این رویکرد منافقانه مثلث «جرس- کلمه- بالاترین» از چند جهت جالب توجه است. اولا هماهنگی این حلقه 3گانه از حلقه نفاق جدید همراه موسوی گرفته تا لندن و تل آویو است. ثانیا نویسنده مقاله به همراه عناصری نظیر کدیور و احمد منتظری، عضو باند نفاق مهدی هاشمی است که اصل حرکت خود را ضربه به ولایت فقیه و رهبری- چه در زمان حضرت امام و چه پس از رحلت ایشان- قرار داده اند.


ثالثا جناب نویسنده در حالی تظاهر به طرفداری از سیره پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع) می کند که 10مهر 1387 در مصاحبه ای صریح با رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) برخلاف سیره صریح پیامبر و امیرمؤمنان- علیهماالسلام- سخن گفته و تصریح کرده بود «سیاست باید از مذهب جدا باشد. سیاست ورزی یک امر کاملا عرفی است و به نظر من سیاست ورزی امر شرعی نیست... اگر شما بخواهید عقاید مذهبی را در مسائل سیاسی دخالت دهید ممکن است این اعتقادات مورد باور دیگران نباشد.» انسانی با این نگرش طبیعتا نمی تواند به سیره سیاسی پیامبرو اهل بیت استناد کند!


رابعا فاضل میبدی همان عضو گروهک جعلی «مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم» است که در گفت وگوی چندی پیش با رادیو زمانه از گروهک انحرافی، استعمارساخته و ضداسلامی بهائیت دفاع کرد. او تصریح کرده بود «اگر برداشت ما از اسلام همان برداشت نص محور باشد، از اسلام در نمی آید که بهایی ها حقوق داشته باشند اما با برداشت حق محور و عدل محور از اسلام این برداشت درست است.» که باید پرسید آیا استناد اخیر شما به کلمات امیرمؤمنان نص محور نیست؟!


اگر از سوابق این همکار باند مهدی هاشمی و سوابق همکاری اش با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی بگذریم و بر گفته اخیر او متمرکز شویم درباره مغالطه شبکه نفاق جدید باید یادآور شد که استقبال مردم از مقتدای خود، مصداق سواره رفتن امام علی و پیاده حرکت کردن همراه او در یک سفر نیست. بلکه چون حلقه، نگین ولایت و رهبری را در آغوش کشیدن و قدرت نمایی هوشمندانه و به موقع در برابر دشمنان و منافقانی است که القا کردند میان مردم و رهبری شان فاصله افتاده است.


از سوی دیگر باید یادآور شد که مسئولان جمهوری اسلامی از جمله امام و رهبری در میان مردم و با مردم و مانند مردم زیسته اند و اگر ضرورت هایی نظیر استفاده از خودرو پیش آمده، به اعتبار جنایت های رذیلانه ای است که متحدان فتنه گران و منافقان جدید در گروهک های قدیمی تر نفاق (نظیر گروهک تروریستی منافقین) ترتیب دادند و به حوادث سیاه 6 تیر (ترور آیت الله خامنه ای)، 7 تیر (شهید بهشتی و 72 یار همراه ایشان) و 8 شهریور (ترور شهیدان رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر وقت) دست زدند. این جنایتکاران البته در حوادث فتنه آلود سال گذشته و از جمله خباثت روز عاشورا و قبل از آن، در کنار فتنه گران لانه کرده در جرس و کلمه) ... به ایفای نقش پرداختند.


حالا هم به این منافقین جدید و قدیم باید کلام امیرمؤمنان را یادآور شد که فرمود «منافقین غرش کردند و جرقه زدند و با این وجود فشل ماندند و ما غرش رعدآسا نمی کنیم مگر که بباریم و نمی باریم مگر که سیل جاری سازیم.» قم دیروز شاهد باران سیل آسای محبت مردم و علما بود که آب به لانه منافقین گرفت و اگر زنجموره ای هم بلند است، حاصل آن لاف زنی و این پاسخ کوبنده ملت نستوه است.


                                       


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

سرویس جامعه جهان:حضرت آیت الله خزعلی به نقل از سید حسن نصرالله می گویند:در یکی از روزهایی که اسرائیل با ناوگان های پیشرفته خود ، تا نزدیک مرز لبنان پیش آمده بود و ما با همه توان مبارزه کردیم ، خسته شده بودم و نمیدانستم چگونه میتوان ، آن ناوگانهای پیشرفته را منهدم کرد ! در اتاق فرماندهی از شدت خستگی خوابم برد . در خواب دیدم که به محضر اهل بیت علیهم السلام شرفیاب شده ام ، و به نوبت محضر آن انوار مقدس می رسیدم . من هر یک را که زیارت میکردم . پس از هدایت ، مرا به امام بعدی ارجاع میدادند تا اینکه به خدمت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رسیدم ، به محض دیدن ایشان ، درد دل را آغاز کردم ، از سختی کار گفتم و از ایشان درخواست کمک کردم . آن حضرت با دست مبارکشان به سمت آسمان اشاره ای کرد و و با کلامی از ما دلجویی فرمودند ، در همان حال از خواب بیدار شدم .
تنها چند ساعت از آن خواب گذشته بود که خبر دادند یکی از ناوگان های اسرائیل منهدم شده است . ساعت این اقدام پیروز مندانه را پرسیدم . درست این اتفاق در همان ساعتی که من آن خواب را دیده بودم روی داد.


 نوشته شده توسط عماد در چهارشنبه 89/7/28 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

دیدسیاسی
عماد
آن کسی که برای انقلاب برای امام برای اسلام کار می کند به مجردی که ببیند حرف او حرکت او موجب شده است که یک جهت گیری ای علیه این اصول بوجود بیاید فوراً متنبه می شود. چرا متنبه نمی شوند؟ وقتی شنیدند که از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی -(استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی) - اسلامش حذف میشودباید به خود بیایند باید بفهمند که دارند راه را غلط میروند اشتباه میکنند باید تبرَی کنند.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 69025
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من