سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سوزش درد بردباری را جرعه جرعه درکش که آن اساس حکمت و ثمره دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

سایت رسمی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از همکاری بین موساد و جریان فتنه در انجام ترور روز یک‌شنبه در تهران پرده برداشت.

                              

سایت رسمی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از همکاری بین موساد و جریان فتنه در انجام ترور روز یک‌شنبه در تهران پرده برداشت.
به گزارش بولتن به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سایت رسمی وزارت خارجه اسرائیل در این زمینه بطور تلویحی عنوان نمود:به احتمال زیاد سوء قصد به جان این دو استاد اتمی ایران توسط سازمان های مخالف جمهوری اسلامی انجام گرفته است.
این پایگاه خبری در ادامه به طور شفاف با انتشار تیتری می نویسد: شیوه‌های غیرجنگی برای ممانعت از اتمی شدن جمهوری اسلامی راهی است که برای ضربه به توان هسته ای ایران انتخاب گشته است.سایت مذکور در جای دیگری به صراحت می نویسد: تلاش برای کشتن دو استاد دانشگاه بهشتی توسط یکی از گروه های اپوزیسیون داخل ایران صورت گرفته است که خواسته اند به جمهوری اسلامی هشدار دهند.آن ها در پی مقابله و انتقام گیری از مقامات ایرانی هستند‏.
 
 

 نوشته شده توسط عماد در شنبه 89/9/13 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

دیدسیاسی
عماد
آن کسی که برای انقلاب برای امام برای اسلام کار می کند به مجردی که ببیند حرف او حرکت او موجب شده است که یک جهت گیری ای علیه این اصول بوجود بیاید فوراً متنبه می شود. چرا متنبه نمی شوند؟ وقتی شنیدند که از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی -(استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی) - اسلامش حذف میشودباید به خود بیایند باید بفهمند که دارند راه را غلط میروند اشتباه میکنند باید تبرَی کنند.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 69020
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من