سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خرسندى مالى است که پایان نیابد [ و بعضى این گفته را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

یکی از عوامل حوادث پس از انتخابات درصدد خروج از کشور برآمده است.

                                 به گزارش  فارس، نویسنده وبلاگ زن‌ امروز به تکاپوی یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات برای خروج از کشور پرداخته است.
نویسنده وبلاگ زن امروز نوشته است : محمدرضا جلایی پور (از متهمان جریان فتنه و مدیر کمپین تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام جریان موسوی و خاتمی در انتخابات دهم) هم چنان با ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج نشین از جمله عوامل سایت فتنه انگیز جرس در تعامل و هم صدایی بوده و هم چنان بر بسیاری اقدامات خلاف قانون خود در جریان فتنه 88 اصرار دارد.
در بخش دیگری از این مطلب آمده است: شنیده ها حاکی‌‌است، -به رغم این که برخی افراد که در زیرمجموعه اقدامات وی فعالیت داشته‌اند احکام قضایی و کیفری دریافت کرده‌اند - دخالت و نفوذ برخی عوامل در پرونده وی، برای تبرئه و خلاصی اش از عدالت به شدت ادامه دارد و همان گونه که پیش بینی می شد وی در حال لحظه شماری برای آزادی از چنگال عدالت و گریختن از کشور و پیوستن به سایر توطئه گران و هم فکران خویش در خارج کشور از جمله حنیف مزروعی(سردبیر سایت های ضدانقلابی و فتنه انگیز ندای سبز آزادی و نوروز-ارگان حزب منحله مشارکت-) و رجب علی مزروعی(از عناصر خارج نشین حزب منحله مشارکت) و مهدی هاشمی است.
به نوشته وبلاگ زن امرو، جلایی پور که سابقه فعالیت در تلویزیون اینترنتی "موج "(مرتبط با جریان اصلاح طلبی و فتنه) را دارد به همراه همسرش برای تقویت تولیدات شبکه تلویزیونی رسا (متعلق به جریان برانداز فتنه) در خارج کشور به عوامل این شبکه ضدانقلابی می‌پیوندد.


 نوشته شده توسط عماد در شنبه 89/9/13 و ساعت 7:44 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

دیدسیاسی
عماد
آن کسی که برای انقلاب برای امام برای اسلام کار می کند به مجردی که ببیند حرف او حرکت او موجب شده است که یک جهت گیری ای علیه این اصول بوجود بیاید فوراً متنبه می شود. چرا متنبه نمی شوند؟ وقتی شنیدند که از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی -(استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی) - اسلامش حذف میشودباید به خود بیایند باید بفهمند که دارند راه را غلط میروند اشتباه میکنند باید تبرَی کنند.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 69023
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من